уторак, 25. август 2009.

Savršeni čokoladni mafini




Nisam u opšte ljubitelj slatkiša, vrhunac slatkog mi je čokoladna bananica,
ali....... kada sam probala ove mafine stvarno sam se oduševila.
Pravila ih je moja drugarica Nena :) i stvarno su savršeni a uz to se prave za 10akminuta.


Žao mi je što slike nisu nešto jer je nastala takva pomama , mafini su nestajali brzinom svetlosti tako da sam samo na brzinu škljocnula par puta.
Evo recepta.

Potrebno:

135g čokolade za kuvanje
100 g maslaca
40g brašna
125g šećera
4 jaja

1. istopiti čokoladu i maslac
2. umutis belanca i šećer, pa dodati žumance
3. sjediniti ove 2 smese i dodati brašno
4. ohladiti smesu barem 20 min, a može i duže
5 zagrejati rernu na 200C i podmazati modle
6. sipati u modle fil, malo viže od pola (naraste, pa da ne preliva)
7. peći tačno 7 minuta.

Kolač se servira vruc i uz sladoled.

Mera je tačno za 12 modlica.

Smesa se može umutiti i ostaviti u frižideru i 24 sata.










6 коментара:

Unknown је рекао...

a cak ne moraju ni da se ispeku, smesa je toliko savrsena!!

ROTKVICA је рекао...

Hahah, javila se domaćica...
Da ti praviš duplu meru jednu za pečenje jednu za pojesti dok se peku
:))))

Nina је рекао...

divni su ti čokoladni!

Sanela Mallory је рекао...

Jako me mame:)

MARIJA VELKOVSKI је рекао...

Probala! Stvarno su savršeni!

Mimica је рекао...

Upravo ih jedem! Mmmmmm sjajno....stavila sam i malo Nesquika u testo :P