субота, 8. август 2009.

Kroketi od tikvica i krompira



Potrebno:

- 2 krompira
- jedna tikvica
- jedni jaje
- 2-3 kašike sira
- so, peršun
- kukuruzno brašno

Krompir skuvati, tikvicu svežu narenati posoliti i iscediti vodu.






Pomešati sve sastojke, lepo sjdiniti i uvaljati u kukuruzno brašno. Ako je smesa suviše retka , mada meni nije bila, dodati malo brašna i opet sve sjediniti. Praviti krokete i peći ih na grilu. Mogu se i pržiti.




Mi smo uz njih jeli grilovane paprike, sočivo sa kokosom i paradajz salatu.


6 коментара:

Maja Babić је рекао...

Sto mi se ovo svidjaaa... Narcito cela kombinacija u tanjiru, divno!

Ja par godina nisam jela meso i tada sam svasta izmisljala i super se hranila. Kad sam se vratila u mesojede, cini mi se da sam potisnula vege kombinacije koje su zapravo tako fine. Ovo probam svakako.

Pozdravi!

Maja Babić је рекао...

I ljubac za ovog slatkisa na vrhu :)

JA U KUHINJI... је рекао...

mmm...sve zajedno zvuči super ali ipak slatkiš sa vrha posta je najsladji...

ROTKVICA је рекао...

Hvala devojke, malecki je glavni kuvar, jer što prodje kod njega prolazi i kod tate i seke :)))).

Sanela Mallory је рекао...

Sviđa mi se cijela kombinacija na tanjuru:)

Вера је рекао...

Slatkisu se bas dopalo...