субота, 10. октобар 2009.

Zapečene kore od jabuka



Pošto sam sa placa donela nekoliko "tona" jabuka :)), i nije ih moguće sve iskoristiti napunila sam friz sa rendanim jabukama. Ostalo mi je puno kože koju sam kao grickala i bilo mi je žao da je bacim i setih se da sam negde poročitala da je moguće zapeći i napraviti kao čips.

Stavila sam kore u pleh posula sa malo žutog šećera i stavila u zagrejanu rernu , pekla 20ak minuta uz mešanje da ne zagori.

Nije uopšte loše. Jedan deo je bio fino hrskav dok su neki komadi bili sočni. Ali jedina mana je što kada odstoji i ohladise postaje žilavo :)))

Ali eto htela sam da probam pa šta bude.

2 коментара:

Dragana Pušica - Moje Grne blog је рекао...

Super ti je ideja. Šta misliš da li može i od dunja...ja donela tonu dunja iz sela, jesam i jabuke, ali smo ih skoro pojeli :)

ROTKVICA је рекао...

Pa verovatno da može ali onda dobro ispeci da sve budu hrskave