петак, 13. март 2009.

Trouglići sa sirom

Potrebno:

- paket kora
- sir
- jaja
- ulje


Kad mi deca zaklukaju za pitom a ja nemam vremena ovo je brza varijanata gde ne morate paliti rernu.

Kore staviti na radnu površinu i iseći na 3 trake. Trougliće možete praviti samo sa jednom ili sa dva sloja kora.



Umutiti sir, jaja , ulje ili već po želji spanać, blitvu....
Filovati svaku traku do pola pa napraviti trouglić.




Može se peći u tiganju na malo ulja ili zapeći u rerni ili na ploči....




6 коментара:

Анониман је рекао...

Predivno izgledaju trouglici a nadev mi se posebno svidja!

ROTKVICA је рекао...

Hvala , moj saradnik :))) je umutio fil vrlo vešto..

Proba је рекао...

Degustacija, tvojih trouglića biće za koju nedelju. Lepo !

Вера је рекао...

Ovo je mnooogo dobro!

Вера је рекао...

Dodelila sam ti na blogu Astal,neke nagrade,ako zelis uzmi ih!

Karmen је рекао...

Izgleda super. Tudi jaz delam nekaj podobnega. le da ni trikotno. Bom poskusila.

lp, k.