субота, 21. март 2009.

NLO - FBI rukavice

NLO - odmah me je privukao naziv kada sam videla kod nekog u listi prijatelja i ...woow jako lep blog sa stvarno divnim slikama i isto tako divnim receptima za svakoga po nešto.

Odmah sam znala šta ću izabrati:
Nabujci od vruće čokolade i brusnica natopljenih u maraskinu
Vrlo jednostavan i lep recept za brz kolačić.
Ukućani zadovoljni ukusom što je i najbitnije.




Onda se sasvim slučajno nametnuo i recept:
Juha od avokada i mrkve

Kupila sam avokado za bebu jer stalno nailazim na recepte za bebeće kašice sa avokadom ali.... moj mališa nije bio oduševljeni i setih se da ima nešto kod NLO od avokada pa taman da se iskoristi na pravi način.
Juha je ispala fina kremasta i svidela se većem detetu i nama...
Začine sam posula po površini i ukrasila sremušom.



U planu je bio i Ananas kolač ali su mi oteli konzervu i pojeli... :)
Tako da će , nadam se, biti napravljen za koji dan.

2 коментара:

nlo је рекао...

:)) drago mi je da si sudjelovala i da su ti se recepti svidili:))

Вера је рекао...

Svidja mi se izbor,toliko ima na blogu NLO da bih sve napravila!