четвртак, 11. јун 2009.

Majonez od soje

Potrebno:

- sirova soja
- so
- limun
- voda



Nikada ne radim po meri nego odokativno jer neko voli da majonez bude masniji , kiseliji , slaniji.

Samleti 100 gram soje u brašno. Staviti u šerpu i dodati vodu, kuvati i po potrebi dodavati po malo vode. Kuvati 15ak minuta , smesa traba da bude gušća.



Ostaviti da se ohladi.

Kada je soja ohladjena staviti u blednder dodati 5-6 kašika ulja, so, nacediti malo limuna i umutiti.
Probatipa po želji dodavati još limuna, ulja ili soli.

Evo i ruska salata ... grašak, šargarepač kiseli krastavci, krompir i sojin majonez....m.m.m.m.m..

6 коментара:

Škrabalica је рекао...

super je ovo! moram probati. ;)
nego, setih se kako ovde domaćice prave posne majoneze sa želatinom, hihi

ROTKVICA је рекао...

Ja sam iskreno običan majonez pravila samo jednom i nisam neki ljubitelj. Ako ga i koristim to je onda Thomy i ni jedan drugi. :))

A posni sa želatinom hmmm???

Вера је рекао...

Bas dobar recept!

Dragana Pušica - Moje Grne blog је рекао...

sviđa mi se ovaj recept, hvala što si ga podelila sa nama.

Snjezana је рекао...

ovo je najbolja veganska majoneza koju sam ikad probala www.coolinarika.com/recept/majoneza-bez-jaja

ROTKVICA је рекао...

Zanimljiv recept probacu...Hvala Monsoon