субота, 4. април 2009.

Raznobojna slana torta

Naišla sam kod Gage - Grne na odličan recept, koji već neko vreme hoću da napravim i pošto su mi dolazili gosti odlučih se napokon na ovu slanu tortu.
Ovo je recept u originalu
Raznobojna slana torta

E sad, ja sam imala dve kore od spanaća i jednu sam pravila sa ajvarom umesto aleve paprike.
Punjenje se razlikuje

Prvi sloj:
Kečap, krem sir i malo margarina

Drugi sloj:
Kiseli krastavci sitno, sitno seckani i pavlaka

Treći sloj:
Ajvar i sremski sir

Ukrašeno jajima







5 коментара:

Marija је рекао...

Ovo je odlicna torta! I ja sam je pravila :)

Вера је рекао...

Stvarno fino izgleda!

Nina је рекао...

jako mi se sviđaju ovakve slane torte, ovu još nisam radila ali ne sumnjam da je fina

ROTKVICA је рекао...

Dobra stvar kod slanih torti šta god da staviš ispadne super..

Dragana Pušica - Moje Grne blog је рекао...

ja sam ponekad stvarno bruka, dobro i da sam videla recept...
ja sam tu tortu pre obavezno pravila za sve proslave, dobro si me podsetila da je napravim i ovako...